جراحی دهان
هرچیزی که درباره جراحی دهان باید بدانید!
2021-04-24
بیهوشی برای ایمپلنت های دندان
آیا برای ایمپلنت دندان نیاز به بیهوشی می باشد؟
2021-04-28

به چه دلایلی باید دندان کشید؟

علل کشیدن دندان

علت کشیدن دندان ، به توصیه دندانپزشک !

کشیدن دندان یک پروسه ایست که جراح دهان آن را انجام می دهد. درواقع دندان از سوکت دندان و یا آلوئول می کشد.

این پروسه شاید ترسناک باشد، اما به دست یک جراح خبره بسپارید، یک روش کاملا ساده و بدون درد خواهد بود. از این رو به سه دلیل می خواهیم برایتان بگوییم که چرا باید دندان بکشید.

علت کشیدن دندان از نظر جراح دهان :

دندان دچار پوسیدگی شدید شده باشد!

پوسیدگی شدید و درمان نشده، باعث از بین رفتن مینای دندان می شود.

همین باعث می شود پوسیدگی به پالپ یا مرکز دندان برسد. درصورتی که پوسیدگی به پالپ برسد، باعث عفونت می شود. در برخی موارد هم منجر به آبسه دندان. آبسه دندان هم درد شدید داشته، باعث افتادن دندان، و حتی مشکلات دیگری برای دهان می شود. برای پیشگیری از این موارد، بهتر است با یک دندانپزشک مشورت کنید. که سریعترین و راه بدون درد را به شما پیشنهاد دهد.

دندان ها بیش از اندازه به هم ریخته باشند!

علل کشیدن دندان

معمولا تحت جراحی دهان قرار گرفتن، به دلایل زیبایی، یک چیز غیرمعمول است.

هر چند وقت یک بار، باید نزد دندانپزشک مراجعه کرد. و ممکن است در این بین متخصص توصیه به کشیدن دندان کند. برای اینکه بهم ریختگی دندان ها را کاهش داده و سلامت ظاهر دندان ها را بهتر کرد. کشیدن دندان به این دلیلی که بیان کردیم، می تواند ناراحتی های ناشی از ظاهر لبخندتان را کاهش دهد.

دندان پنهان داشته باشید!

معمولا این گزینه در راس کشیدن دندان است.

گاها ممکن است به بهم ریختگی دندان ها دچار باشید، ممکن است فضای کافی هم برای رشد دندان های عقل نداشته باشید. زمانی که این دندان های پنهان رخ می دهد، توصیه به کشیدن می شود. برای اینکه دندان های دیگر بخاطر این دندان پنهان اسیبی نبینند. با کشیدن می تواند ریسک عفونت های دهانی و دندانی ناشی از بهم ریختگی دندان ها را حل کرد.